خانمها
دخترم دوماهشه چه شیر خشکی بخوره خوبه؟

۶ پاسخ

اگه خودت شیر داری همون خوبه.اگه نه امتحان کن ببین کدوم به بچه ات میسازه

تروویتال خوبه ولی گیرنمیاد

اپتامیل
گیگوز
نان

سوپرامیل ۱

اپتامیل خیلی خوبه اماخیلی بدگیرمیادش
نان هم خوبه ولی یکم سنگینه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی