وایسادم ساعت ۹شه جوابه سلفریم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

سلام خوبی؟ شماهم ریسک داشتی بعد سلفری دادی؟ منم ریسک داشتم دیروز ازمایش دادم خیلی نگرانم

خداروشکر عزیزم.به چه دلیل سلفری دادین جوابش چند روزه آماده شد؟

پسره همه چی هم عالیه🥰

مبارکه نی نی پسره
دو صفحه س

صفحه دومشم بذارگلم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامانdarya✨️ مامان مامانdarya✨️ ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد