سلام دوستان جواب سلفریم بنظرتون خوبه??

تصویر
۷ پاسخ

بله سالمه و دختره

اره عزیزم خوبه 👌 نی نی هم دختره 😍😍

صفحه دوم چی

سلام.میشه بپرسم هزینه سل فری در حال حاضر چنده و ایا بیمه تکمیلی داشتید؟

خداروشکر همه چی خوبه نی نی ام دختر خانم👼🏻❤️

آره عزیزم خوبه

خیلی تاره واضح بفرس عکسو

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه مامان خوشمزه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلانا جان مامان دلانا جان ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقارهام😇 مامان آقارهام😇 ۶ ماهگی
مامان گیلاس ها 💙💙 مامان گیلاس ها 💙💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری