خانما تو 27 هفته هستم 180 اب دور جنین کمه؟

۱ پاسخ

نه کم نیست ، من ۲۰ هست بهم گفته لب مرزه ، شما هم اعتدال رو رعایت کن ک بیشتر یا خیلی کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری