آد رو تا کی باید بدیم؟؟

۳ پاسخ

تا پایان ۶ماهگی

دکتر به من گفت تا دوسال ،روی جعبه دارو هم نوشته

تا پایان شش ماه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۶ ماهگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۴ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی