پیاز آبپز کن بخور آب بربز یک ساعت قشنگ بپزع هم آبشو بخور هم پیاز شو بخور خیلی خوبه برای سرما خوردگی
منم همیجورم 😢منم حاملم حتی چشمامم عفونت کردن
اوووو بد کوفتیه ما یک ماهه درگیریم خوب شدن ندارع
ان شاالله زود خوب بشین
وای خدا بهت صبر بده واقعا ببین اگه برات خوبه زنیان دود کن دودشو استشمام کن حتما از عطاریا بپرس چون حامله ای شاید منع مصرف داشته باشه
برای بچه هم زنیان رو یکم رو شعله پخش کن دود بده بعو تو ی پارچه تمیز نازک بپیچ بزار جایی که میخوابه نزدیک بینیش نفس بکشه مجاری تنفسیش باز میشه
واسه خودت برو گلاب و شیر و نشاسته بخر. نشاسته گلاب خیس کن بعد شیر داغ کن بریز توش داغ داغ بخور. عناب هم دود کن نفس بکش خیلی خوبه. عناب هم دم کن مثل دمنوش بخور.
اول دخترم گرفت بعد من الانم همسرم هیچی نمیتونیم بخوریم هرچی درست میکنیم میمونه
پسر منو همسرمم دو هفته پیش گرفتن پدرشون دراومد تا خوب بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.