داره عزیزم
از چهار ماه قبل اقدام نباید بوتاکس بزنی
چون سم بوتولیز تو بدن میمونه و اگر بارداری بشی ممکنه برای جنبن خطرناک باشه
بوتاکس تو دوره اقدام ضرر نداره من اقدامم و بیست روز میشه که بوتاکس زدم
ولی اگر با دار باشی ضرر داره و دکتر اجازه نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.