سلام
بوتاکس تو دوره‌ی اقدام ضرر داره؟

۲ پاسخ

داره عزیزم
از چهار ماه قبل اقدام نباید بوتاکس بزنی
چون سم بوتولیز تو بدن میمونه و اگر بارداری بشی ممکنه برای جنبن خطرناک باشه

بوتاکس تو دوره اقدام ضرر نداره من اقدامم و بیست روز میشه که بوتاکس زدم
ولی اگر با دار باشی ضرر داره و دکتر اجازه نمیده

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 قصد بارداری
هانی
‌ هانی ‌ قصد بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری