خانمایی که کم خونی دارید چه علائمی داشتید؟

۴ پاسخ

پاهام یخ میکنه
دست وپا خواب میره زیاد

سردرد وحشتناک
چشمام سیاهی میرفت
یهو غش میکردم
سرگبجه داشتم
بی انرژی بودم همش خسته بودم
بدنم یخ میکرد

رنگ پریدگی

دست پا یخه اکثرا میشینم پا میشم چشام سیاهی میره موقع آزمایش خون ضعف میکنم چشام سیاهی میره میوفتم باید دراز کشیده ازمایش خون بدم البته من تالاسمی مینور دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو😍 مامان نی نی کوشولو😍 ۲ سالگی