۶ پاسخ

اره دکتر به من داد ازیترو ۲۰۰و اسپری دهانی و بینی.چون خیلی گلوش چرک داشت و گفت بیا بستری کن.چون‌نکردم دوز داروشو برد بالا

گلم منم بچم بینیش کیپه ی راحل ک برام جواب داده مرتب بخورش بده و فینگیر برقی بگیر و اسپری بینی بزن تو دماغش یکم ک خلط ها شل شد فینگیر بزن راحت خالی میکنه راه دماغش باز میشه

بچه منم دیشب بردم حموم امروز چندباری سرفه کرد یکمم‌ سرش داغ بود برا ختنه اش دکتر استامينوفن داد از اون ۵ قطره بهش دادم دلم نمیخواد دکتر ببرم هم میبری میگن برو بستری کن🥲

بچه من رو بستری کردن گفتن زیر ۲ماه دارو نمیدیم

من شنیدم تو این شرایط شیر زیاد بدی از بدنش زود دفع میشه

نه نمیده من بردم یه پروبیوتیک داد و به قطره

سوال های مرتبط