۵ پاسخ

همینا بده در کنارش قطره پدی لاکت هر۱۲ساعت ۵قطره بده اسهالش میمونه

دیگه نده، یک دیگه امتحان کن

ببلاک منم دادم اینطوری شد، گفت چون آهنش زیاده

یسریا اینجوری میشن یسریام یبوست
بهش پدیلاکت بده گوارشش تنظیم بشه

خوبه که
اونایی که آی آر میخورن اکثرا یبوست میشن

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی