بابا
ماما
نی نی
نام نام منظورش شیر و غذاس
هاااان هاااان منظورش صدای موتوره
بده
هاپو
صدای گاو و ببعی و پیشی و هاپو
آب
باید باهاش حرف بزنی کارای روز مره را که انجام میدی بهش بگی توضیح بدی کم کم اشیا را میشناسه تو ذهنش نهادینه میشه و اسمشونو یاد میگیره و خودشم بکار میبره
من پسرم خیلی حرف میزنه از همون کوچیکی زیاد آغون واغون میکرد منم مثل یه ادم بزرگ باهاش حرف میزدم کتاب قصه میخوندم و ازش جواب میخواستم.الان ماشاالله کافیه یه کلمه را یبار بهش بگی سریع یاد میگیره.
ماما
بابا
دد
دایی
جوجو
جی جی
علی
اقا
قار قار و بع بع صدای حیوونا😂
نه
خدا
یکساله اس توپ ، مو ، پو. تازگیا رضا رم میگه بابا مامان دده ننه 😋
مامانی.بابایی.دده .ننه .عمه.دایی.وای.آنا.بیا.اسم مامانم و اسم برادر زادم رو میگه😅.هاپو میگه
ماما بابا دد پیشی هاپو عمی( عمه) انگ( آهنگ) آب ، عبازی( همون تاب تاب عباسی) و ...
حرف زیاد میزنه ولی هنوز تصمیم نگرفته مستقل راه بره منو داره دق میده 🥲
ماما بابا دد آبه نه بده صدای حیوانات هم در میاره ببعی و گاو و مرغ
پسرم یه سالشه میگه دد.نانا.بابا.جوجو.دی دی
هیچی نمیگه ... الان ۱۵ ماهشه، فقط میگه "ماما"... اونم نه به من، هر جا که باشه، استرس دلشته باشه یا خوابش بیاد ، همینو میگه 😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.