گرم نگهش دار شاید عصب دستت باشه من چن سال گرفتار بودم باهاش بیشتر برام جنبه عصبی داره ولی وقتی گرم نگه میدارم یا میبندم کم کمبهتر میشه
عزیزم چسبندگی داری احتمالا خاهر شوهرم اینجور بود تو بارداری خودش نشون داد بعد ک بچش اورد رف دکتر با امپولی رگاش باز شد الان میگه کامل خوبم
دقیقا منم از دیشب مچ دستم جوری درد میکنه انگار شکسته تکونش نمیتونم بدم اصلا
با مچ بند ببند کلا چند روز
ببین چطور میشی
من از هفته ۳۰تا حالا مچ دستم به شدت درد میکنه و انگشتام گز گز میکنه دکتر گفت بعد زایمان رفع میشه
ویتامین دی یا کلسیمت پایین نیس
من بند بند انگشتم میدرده نمیتونم باز و بسته کنم دستمو
خصوصا اول صبحی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.