میگن سیب خیلی خوشگل میکنه جنین رو دو تا میخورم در روز کافیه؟

۱۲ پاسخ

اصلا ربطی نداره
فقط ژنیتیک تاثیر داره
هبچ منبع علمی نگفته میوه باعث زیبایی بچه میشه

فک کردی زیاد بخوری ژنتیک میگه اوکی من میرم کنار ؟😂عجب

همش چرته

خرافات
فقط ژنتیک تاثیر گذاره👌

قندت می‌ره بالا
زیاده روی نکن

همش ژنتیکه
خیلیا رو دیدم خوردن ولی بچشون قشنگ نشده

من تا حالا هرچی بچه دیدم شبیه ننه باباش بود

یدونم بسه

همون یدونه م بسه

من شنیدم ناشتا هر روز صبح یه دونه بخوری خوشگل میشن ولی خودم یادم میره بخورم 😅

۱دونه هم بخوری کافیه حواست باشه قندتو بالا نبره

یکی ام کافیه
سیب سرخ بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی