اره سرکلاژ بشو.
تا ۲ هفته که استراحت مطلق باید باشی.بعدش دیگه دکتر تشخیص میده میتونی استراحت نسبی یا نه
نه منم با سرویکس۲۳ سرکلاژ شدم یا بی جس میشی یا بیهوش هیچی نمیفهمی بعدشپ یه درد پریودی قابل تحمله چن روزم لکه بینی یا خون ابه اینا میاد و تمام میشه
اصلا درد نداشت یکم مراعات کن خیالت راحت میشع
منم میترسیدم ولی واقعا عمل راحتی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.