انشالله چیزی نیست عزیزم اصلا نگران نباش عزیزم فقط استراحت مطلق و دستشویی فرنگی حتما استفاده کن
انشاالله جوجه قشنگت رو به سلامتی تو بغل میگیری عزیزم توکلت به خدا باشه
اصلا چیزی نیس فقط مراقبت وصبر میخاد بعدش من سرکلاژ بودم
دو حالت یا بیهوشت میکنن
یا بی حسی از کمر
من خودم بی حسی از کمر بودم
خوب بود. درکل
فقط یکم عوارض های بی حسی از کمر رو داشتم تا چند زوز بعدش
من سرکلاژم خیلی راحت بود
اصلا اون چیزی نبود ک هی استرسش داشتم و میترسیدم خیلی خوب بود بعدش یاید خیلییی استراحت کنی یبوست نگیری توالت فرنگی استفاده کنی پله نری بیای فقط تا دشویی برو و برای غذا خوردن بشین اونم سعی کن هفته اول نشینی خیلی ی ور باشی. بعدشم ک میشینی رعایت کنی ده دیقه نهایت بشین هفته ی اول حموم سعی کن نری بعدشم رفتی نهایت ده دیقه ای تمومش کن خیلیم سرپا نباش
باید سرکلاژ بشی من ۱۹ بود واژینال دکتر گفت سریع بستری شو چون بچت سقط میشه
توی ان تی طولشو اندازع میزنن؟
عزیزم چرا نارسایی داشتی همون ۱۲،۱۳ هفته سرکلاژ نکرد تا الان صبر کرد؟ هیچی نمیشه با سرکلاژ ایشالا تااخر پیش میری کاش بگی یهو پساری ام بذاره
عزیزم اصلا ترس نداره و نگران نباش
بیهوشت میکنن و عملش در حد یه ربع
بعدش تا چند روز خون ریزی داری ک کاملا طبیعی
و حتما باید از توالت فرنگی استفاده کنی
رابطه نداشته باشی
پله نری
کار نکنی
دولا و راست نشی
تا جای ک میتونی استراحت کنی
یعنی اگ کسی هست ازت مراقبت کنه و کاراتا انجام بده
تواستراحت مطلق شو
تا انشالله هفته هات بره بالاتر
چرا زودتر سرکلاژ نکردی با وجود زایمان زودرس چه دکتر بی عقلی طول سرویکس واسه کسی که زایمان زودرس داشته مهم نیس در هر صورت باید سرکلاژ بشه
استراحت کن
چرا انقد پایین بیاد؟
من ۲۷ انتی رفتم ۳۰ بود
اگر پایین اومده باشه انقد چییی😭😭
من سرکلاژم اصلا نگران نباش چیز خاصی نیست
استراحت نداشتی عزیزم
وای خدا بد نده عزیزم
۴۰که عاااالی بوده چطور پایین اومد اخه؟
استراحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.