۴ پاسخ

گلیسیرن از داروخونه بگیر

پماد زینک اکساید بزن خیلی خوبه خودمم یه مدته استفاده میکنم من کلی پماد و کرم و دارو دست ساز استفاده کردم هیچ کدوم به اندازه زینک انقدر سریع تاثیر نداشت دستام از شدت سوختگی ورم میکنه و میسوزه حتما امتحان کن

روغن نباتی برای من بود هر کرم زدم خوب نشو د نباتی زدم بهتر شد

کرم بزن مدام مرطوب کن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان لبخند مامان لبخند ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی