گلیسیرن از داروخونه بگیر
پماد زینک اکساید بزن خیلی خوبه خودمم یه مدته استفاده میکنم من کلی پماد و کرم و دارو دست ساز استفاده کردم هیچ کدوم به اندازه زینک انقدر سریع تاثیر نداشت دستام از شدت سوختگی ورم میکنه و میسوزه حتما امتحان کن
روغن نباتی برای من بود هر کرم زدم خوب نشو د نباتی زدم بهتر شد
کرم بزن مدام مرطوب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.