من جواب ازمایش nt م ۲۰ فروردین میاد چرا انقدر دیر🤔

۴ پاسخ

چون تعطیلیه

منم دیروز دادم
تاریخ ندادن گفت هر وقت بیاد زنگ میزنیم
هم تعطیلات عیده هم شرایط جنگی

تعطیلات خورده بهش شاید برای من قبل جنگ یک هفته ای آماده شد دقیقا روزی که جنگ شد باید میرفتم جوابش می‌گرفتم که نشد اومد هفته دیگه ش رفتم

همون لحظه بهت جواب نداد ؟

سوال های مرتبط

مامان ای🩵لیا مامان ای🩵لیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان juju مامان juju هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری