۱ پاسخ

منم خیلی دوس داشتم از ۴ماهگی شروع کنم🫠میگفتن فرنی خوبه برا شروع اما دیروز یکی گفت با پوره سبزیجات و اینا شروع شه بهتره نمیدونم

سوال های مرتبط