۴ پاسخ

دیگه وقتته باید بری. برای زایمان

من داشتم از 7ماهگی ولی یکی بیشتر وقتی گرمم میشد ولی چیزی نشد

آبریزش داشته باشی باید بری بزایی دیگه

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۹ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی