۵ پاسخ

منم مثل توام برا مو زاید باید لیزر کنی بقیشم تحمل کنی😅

برو دکتر غدد دارو بخور

من از،طریق تب سنتی درمان شدم والان شکر خدا ده سال که منظمم ریزش مو و جوش صورت و چاقیمم همه خوب شد عالی شدم

منم تنبلی دارم ریزش موی وحشتناک و جوش

تیرویید نداری

سوال های مرتبط