ساکحملنوزاد
من چون رانندگی میکنم
کریر برام راحت تره
بغل
برای تو ماشین صندلی ماشین گرفتم که خیالم راحت باشه از امنیتش
برای بیرون هم کالسکه
میگن کرییر فقط چند ماه اول نیاز میشه چیز کاربردی نیس
ولی من خریدم بهتر از اینه جایی برم بچم رو زمین یا بغلم بمونه راحت حداقل تو کریش میمونه
قنداق فرنگی و سویسی گرفتم
میگن کریر بدرد نمیخوره
برای بعدش هم کالسکه خریدم
کرییر 😂
قنداق سوییسی
صندلی ماشین
و آغوشی که از بدو تولد قابل استفاده س حالا نمی دونم چقدر کاربردی باشه
فکر کنم کریر راحت تره توماشین هم خیلی راحت حمل میشه
منم احتمالا کریر بگیرم یکم سنگینه ولی خب بهتره ازبقیه چیزا
قنداق سوییسی
من هرچی فک کردم دیدم هوا گرمه قنداق و کیسه خواب بکار نمیاد
همون کریر گرفتم
کیسه خواب
داخل قنداق فرنگی میزاشتم میگرفتم بغلم
اوایل جایی نمیشه رفت
من ساک حمل نوزاد گرفتم برا پسر اولم ولی حس میکنم قنداق بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.