من اصلا نشستن برام ضرر داره به ارومی جابجا میشم یه چندثانیه به پشت میخابم دوباره میچرخم.
بله دقیقا درستش اینه که باید بشینی و جاب جا بشی
من تا پا نشم، نمیتونم بچرخم! باید حتما بشینم بعدش بچرخم. البته فقط تا قبل خواب😐😂 بعدش دیگه چیزی حالیم نمیشه
منم آروم پهلو به پهلو میشم
منم اروم میچرخم دورمم بالش میچینم
منم اروم خیلی یواش،میچرخم،دکترم گفت نیاز نیست حتما پاشی بچرخی
منم فقط اروم پهلو به پهلو میشم، صبح هم که بیدار میشم میبینم به کمر خوابیدم🤦♀️
من میچرخیدم دکترم گفت باید بشینی سعیمو میکنم ولی بازم نمیشه 🥲
من اگه حوصلع داشته باشم میشینم بعد جابجا میشم
اگه نه همونجور اروم پهلو ب پهلو میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.