وای منکه مثل خر پهلو به پهلو میشم😂🤦🏻♀️همش میگم خدایا یک جوری کن منو م وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم بیدار بشم بشینم ولی تو اوج خواب پهلو به پهلو میشم😂😂🤦🏻♀️
من از دکترم پرسیدم گفت باید بشینی بعد اون پهلو شی
هیچی مستقیم ازاین پهلوبه اون پهلو
مث چی بر میگردم اون پهلو
اونايي ك ميشينيد بعد اون پهلو ميشيد چطور ميشينيد واقعاً؟
من خود نشستن واسم بزرگترين معذله🫠
آره من میشینم حتما چون نمیتونم واقعا
ن من بعضی شبا انگار هیچی تو شکمم نیست بچه ای در کار نیست همینجوری عادی واسه خودم پهلو ب پهلو میشم
بعضی شبام تیر میکشه مجبوری یواش یواش میچرخم
اما تاحالا نشستم بشینم بعد بخابم
اره بلند میشم بد بد میچرخم معمولا تا صبح به پهلو چپ میخابم
اصلا برای پهلو ب پهلو شدن نیاز ب نشستن نیست. فقط کافیه آروم جابجا بشید
یه وقتی همینجور یه سره تو اوج خواب پهلو به پهلو میشم😶وقتایی هم میشینم
من ارام پهلو به پهلو میشم خیلی ارام
نه... عادی
نه والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.