۶ پاسخ

همون دراز کشیده میشه ،پاهاتو بهم بچسبون، پاها و بدن رو همزمان بیار روی حالت طاق باز بعد مجدد همون جوری برگرد به پهلوی دیگه

الان دیگه نمیتونم روی زمین پهلو به پهلو بشم باید بلند شم حتما دوباره بخوابم

من پهلو به پهلو میشم خوابیده نشستنی بیشتر فشار میاد به شکمم

میشنم. شبی صدبار

من اصلا بلند نمیشم‌ آروم همون درازکش جا بجا میشم

ن بابا زندگیو سخت نگیر

سوال های مرتبط