۱۹ پاسخ

ن اروم پهلو ب پهلو میشم

بلییی و به دلیل درد کمر و استخون واژن تقریبا یک‌دیقه طول میکشه تا بتونم بچرخم😂😂

نه آروم با دستم شکممو نگه میدارم پهلو به سمت طاق باز یه چند ثانیه بعد میچرخم پهلوی دیگم

نه ، خانم ابادی کلیپ نحوه چرخیدن رو گذاشته ببین

نه
بارداری قبلیمم تا اخر همینجوری دراز کشیده دور میزدم

نه بابا من انقدر پهلو به پهلو میشم تا خوابم ببره که

برای ماه های آخر اینجوریه معمولا

نه اصلا، اروم میچرخم

نه ...!

نه اروم پهلوب پهلومیشم

بعضی وقتا بله

نه بابا ولی انقدر درد دارم هر یه ساعت یبار پامیشم میشینم در حد یه ربع
اصلا ی خواب مزخرفی دارم

نه والا

نه والا

نه این یه باور اشتباه هستش . نیاز نیست حتمت بشینی

نبابا اصلااااا
لازم نیس بلند شی
حتی تا ۲۰ دقیقه هم میتونی به پشت بخابی

عزیزم برای توکه الن زوده

نه ..

ن بابا دیگ خواب زده میشیم

سوال های مرتبط