۴ پاسخ

منم از ۱ ماهگی بیومیل میدم یبوستش کامل ازبین رفته و وزن دهیش نسبتا خوبه

منم بیومیل میدم خوبه

پسر من میخوره وزن دهیش عالیه

وزن گیریش خوبه؟

سوال های مرتبط