۴ پاسخ

منم پدیابست‌ به پسرم می‌دم ولی نمی‌دونم الان ویتامین دیش بالا رفته یا نه چون دو ماهه شروع کردم

خیلی کمه باید ۳۰ باشه دز دی ۱۰۰۰ بده هر روز

ببین قطره کید3فورت عالیع
هفته ای یک سیسی فقط بدی ویتامینش میره بالا

فک کنم بالای 20 یا 25

سوال های مرتبط