فرزندآوری#پوشک گیری#شیر خشک#


ساعت ۲۱:۴۵

تصویر
۷ پاسخ

خب شما برا چی گریه می‌کنی که بیشتر بچه بترسه

تهرانم سمت غرب بد بود

سمت ما هم خیلی شذبد بود به بچه بگو رعدوبرقه میخواد بارون بیاد

عزیزم دلم کباب شد ..😭بمیرم براتون ک اینقدر رنج میکشید😔

الهی عزیزم جاااتون نیستیم ک درکتون کنیم خدالعنتشون کنه ک بچه هامون ایتقدرمیترسن ای خدااااا😭😭🫂

اهوازي؟؟؟

سمت ما هم انفجارهای بدی بود ولی من فقط صلوات میفرستم اون وقتا اصلا جیغ و گریه نمیکنم بچه می‌ترسه گناه داره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی