خب شما برا چی گریه میکنی که بیشتر بچه بترسه
تهرانم سمت غرب بد بود
سمت ما هم خیلی شذبد بود به بچه بگو رعدوبرقه میخواد بارون بیاد
عزیزم دلم کباب شد ..😭بمیرم براتون ک اینقدر رنج میکشید😔
الهی عزیزم جاااتون نیستیم ک درکتون کنیم خدالعنتشون کنه ک بچه هامون ایتقدرمیترسن ای خدااااا😭😭🫂
اهوازي؟؟؟
سمت ما هم انفجارهای بدی بود ولی من فقط صلوات میفرستم اون وقتا اصلا جیغ و گریه نمیکنم بچه میترسه گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.