سلام دخترا میگم من ۱۳ هفتمه برای انتی دیر نشده

۵ پاسخ

دو روز دیگ دیره زودتر برو امکان داره سنو هفته رو بیشتر بزنه

😐نه ولی سریع برو فردا،بعد تعطیلات نه دکتر هست نه سونو

فردا برو

تا۱۳هفته شش روز وقت هست

نه برو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری