۴ پاسخ

من مولتی زینک پلاس میدم، آهن همراه با قطره کالی فول میدم که برای جذب بهتر آهنه، البته دکترش داده اینا رو

دکترش اهن و فولی مکس و امگا نوشته

امگا برای چی میدن؟؟ منم فقط مولتی و آهن میدم

من مولتی و قطره ی اهن

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۲ سالگی