۱۲ پاسخ

عزیزم ببخشید چونه فیلر زدی؟؟؟؟

منکه دارم میرم شمال پیش خانوادم هیچی واقعا مثل طبیعت نمیشه حتی آدم دلش میخاد شبا تو جنگل بخابه😂😂😂🫣

کجا ها میرفتین گلم؟ منم ارومیم ولی زیاد جایی نمیشناسیم بریم 🤐

هیچی فاصله ندارم با افسردگی
بغلش کردم سفت و محکم بدون هم نمیتونیم😂

من هر روز با بوسه ی سگ افسردگی بیدار میشم و هر جا هم میرم پاچمو گرفته ول نمیکنه🤕

عزیزم تازه مشکل مالی وگرونی رابهش اضافه کن ببین دیگه چیمشه

منم دقیقا فاصله کوتاهی باهاش دارم
😢 🫂

الان برو طبیعت شهرهای خودتون .

نمیتونی بری ؟؟برو خوب منم اخر هفته ها میرم طبیعت

وای دقیقا من مجردیام هر جمعه برنامه کوهنوردی و طبیعت گردی داشتیم با اکیپمون ب شدت دلتنگ اون روزام قدر ندونستم ب خدا🫥🥴

من افسرده شدمممم هرسال عید دلم خوش بود میرم پیش خانوادم الان بخاطر اوضاع جنگ اونجام نمیتونم بمونم
هیچی دیگه عیدم بمون تو خونه تو غربت حس خفگی داشته باش🤦🤦

فقط خونه رو میسابم

سوال های مرتبط