۷ پاسخ

نه بابا یه گازه دیگه

انقدر سخت نگیر سخت میشه واست ،از قانون هشتاد بیست تبعیت کن ،هشتاد درصد خوب و اوکی بخوره کافیه ،بیست درصد هم هر چی دلش کشید هیچ عیبی نداره

من همیشه بيسکوئيت کیک میدم بهش

نه خواهر کم که عیب نداره ، گناه داره بچه وقتی دید ، کار خوبی کردی دادی

من دسر شکلاتی میدم بهش بستنی همه چی😑

من میدم بابا چی میشه

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی