نه بابا یه گازه دیگه
انقدر سخت نگیر سخت میشه واست ،از قانون هشتاد بیست تبعیت کن ،هشتاد درصد خوب و اوکی بخوره کافیه ،بیست درصد هم هر چی دلش کشید هیچ عیبی نداره
من همیشه بيسکوئيت کیک میدم بهش
نه خواهر کم که عیب نداره ، گناه داره بچه وقتی دید ، کار خوبی کردی دادی
من دسر شکلاتی میدم بهش بستنی همه چی😑
من میدم بابا چی میشه
😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.