نه خوبه از منم همینطوره.
میگما شما هم ترشح هاتتون توی این هفته زیاده؟
نه شکم منم مثل توعه....امروز رفتم تو ۶ ماه اما خدایی حرکتشو کجا حس میکنی برای من انگاررو مثانمه
من ک ندارم اصلا
با اینکه هیکلیم ولی به هرکی میگم باردارم چپ نگا میکنه 🤣
ولی دستات قشنگه 😁
نی نی دختره بیشتر تو پهلو هاست
اععع هم هفته هستیم بالاخره یکی پیدا کردم😁
پهلو داری بچه تو پهلوهاته
عادیع بنظرم
نه خوبه دیگه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.