داره قد میکشه همچین حسی داری.
راحت ترین کار هم اینه ببری مرکز بهداشت قد و وزنش رو کنترل کنن خیالت جمع بشه
خب ببر وزنش کن نمیخواد حس کنی که
آره عزیزم وزن میکیره از سه ماه به بعد چون رشد قدی بچه بیشتر میشه ممکنه حس کنی لاغر دشه ولی در اصل تاثیر قدش هست که اینطور به نظر میرسه.
اگه رفلاکس ندارع، خوب پیپی میکنه و خوب میخوابه که ناراحت و نگران نباش
ببر وزنش بگیر میفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.