هویجو چجوری بذارم تو فریزر؟
#پوشک
#شیر خشک

۹ پاسخ

من اول میپزم بعد نصفش نگینی ریز میکنم نصفی حلقه ای نصفی رنده بسته میکنم میزارم فریزر

پوستشو حتمابگیرکامل ک سیاه نشه من همیشه نگینی رنده ریز خلالی واسه آبپزم دونصف میکنم این چندمدل روهمیشه توفریز دارم

من نگینی میزارم

من خرد شده میخرم میشورم آب کش که شد میذارم

رنده کن بزار یه کمی آب پز شه...نزار له شه

رنده کن خیلی راحت بعد میتونی دراری برا سالاد،سوپ ،هویج پلو

گلم حتما پتو بکش روشون سرده اونجا

من رنده می کنم می زارم

ابپز کن‌بزار

سوال های مرتبط