طبیعی یا سزارین؟ چرا؟

۱۷ پاسخ

سزارین چون از طبیعی راحتره اونایی ک میگین طبیعی بهتره دروغع😂

تا ابد سزارین، من جفتشو تجربه کردم،طبیعی چیزی از تجاوز کم نداره

طبیعی چون بعدش راحت حرکت میکنیم

من چند روز پیش پرسیدم
نظراتشونو خواستی بیا بخون تو تاپیکم
خودم تصمیم گرفتم سزارین شم چون میخوام بدونم دقیقا چه روز و چه ساعتی زایمان میکنم و بابت ترمیم بخیه ناحیه بیکنی و گشاد شدنش هم میترسم برای همین انتخابم سزارینه

من طبیعی آوردم مردم وزنده شدم به معنای واقعی وحشتناکه درد طبیعی ...سزارین باز بهتره

من راجب این تصمیم خییییلی تحقیق کردم و به شدت آدم ترسویی هستم ولی خب عواقب هر دو روش هم کلی بررسی کردم زایمان کلا یک پروسه سنگین و دردناکه چه طبیعی چه سزارین هردو هم بدی داره هم خوبی باید باتوجه به شناختی که ازخودتون دارین و آگاهی که از بدنتون دارید تصمیم بگیرید من باشناختی که ازخودم دارم هضم زایمان طبیعی برام راحت تر و قابل قبول ترهست و یه موضوع مهمم درنظر داشته باشید علم پیشرفت کرده و برای زایمان طبیعی چندین روش بی دردی وجود داره ک زیر نظر متخصصم هست و میشه این روندو با احساس بهتری طی کرد امیدوارم ک من بتونم و زایمان طبیعی داشته باشم چون بخاطر تحریک شدن دهانه رحمم نرفتم معاینه لگنی میخوام ۴ روز دیگه بگذره ک دخترم فروردین دنیا بیاد

قطعا طبیعی

صدرصد طبیعی

طبیعی موقع زایمان ک میمیری و و دوباره زنده میشی ،بعدش هم بخیه ها اذیت میکنن و نمیتونی بشینی راه بری باید همش مراقبت کنی و سشوار بگیری ، بعد بشینی منتظر دست ب دعا ک بخیه هات بیوفتن ، به غیر از اینا خاطره وحشناک موقع زایمان همش یادت میاد و میشینی گریه میکنی

اگه هزینه برات مهم نیست سزارین

سزارین چون خیالم از بابت بچه راحته
درد رو هم جفتشون دارن جفتش بخیه میخوره
باز سزارین خوبیش اینه که بخیه هاش جلوی دیده عفونتی چیزی باشه زودتر متوجه میشیم

تاابدسزارین عالیه

به عنوان کسی که درد جفتش و کشیدم میگم سزارین طبیعی خیلی سخته

نمی‌دونم کدوم بهتره 🥲

طبیعی سزارین درد بعدش وحشتناکه ولی طبیعی نهایت یک ساعت اوج دردات باشه که قابل تحمله بعد زایمانم اصلا درد نداری

من بچه اولم طبیعی بود درداش چهار سانت ب بعد خیلی زجراوره بعدش هم تا ی ماه درد بخیه خیلی اذیت میکرد بدون شیاف واقعی گفتم ولی برا این میخام سزارین بشم ببینم چطوریه فقط یکم هزینش زیاد

وای من به شدت بین این دو تا موندم ...عجب دو راهی سختیه😭

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان طاها🩵 مامان طاها🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۱ ماهگی