من انتخابم سزارین هست ، چون در هر دو حالت باید بخیه بخورم پس روی شکم و بدون درد باشع بهتر از اینکه ۸ ساعت درد بکشم خطرات جنین بالا میره ممکنه دست بشکنه گیر کنه سرش خربزه ای بشه و خودم افتادگی بگیرم و بنظرم بخیه واژن خیلی دردناک و عذاب آورده ی جای کثیف و نمناک ک بخیه هاش ممکنه تا ۱ ماه هم خوب نشه و درصد عفونتش خیلی بالاس ، همون رو روی شکم میزنم تا ۸ روز هم میکشم تر تمیز جلو چشمم هم هست فوقش یک ۱۰ روز استراحت میکنم که چه بهتر لزومی نداره منی ک ۹ ماه سختی کشیدم از همون روز اول سرپا شم کار کنم
طبیعی چون که سریع سر پا میشم. هزینه سزارین برام زیاده وگرنه دوتاشون دردو تجربه میکنی
طبیعی چون راهی که خدا ساخته همیشه بهتر از راهیه که بشر میسازه
فقط باید سنجیده باشه
هر کسی با توجه ب بدن و بودجش تصمیم میگیره عزیزم
سزارین ...چون طبیعی رو تجربه کردم..متاسفانه واژن گشاد شد..از بیرون هم گشادی واژن مشخصه برام..
رفتم زیبایی هم نتونست کاری کنه باون صورت
صدرصد طبیعی🧡🤏🏻
دوران نقاهتش کمتره زود سرپا میشی
میتونی بچه رو بعد زایمان شیر بدی و بغلش کنی
نیازی نیست هفت لایه شکمتو پاره کنی
خون کمتری ازت میره نسبت به سزارین
دردش قبلشه و بعدش درد نداری فوقش درد بخیه که خیلی کمه
و راهیه که سال ها بوده و هست
در هیچ صورتی نمیگم سزارین بده!
وقتی لگنت خوبه و میتونی طبیعی بیاری بهترین راهش طبیعیه البته تاکید میکنم البته امادگی داشته باشی!
ورزش کنی پیاده روی کنی که زایمان راحت تر و بهتری داشته باشی
سزارین چون هم واژن اسیب نمیبینه هم ساعت ها درد نمیکشی من خودم سزارین بودم فقط درد بلند شدن و راه رفتن اولش خیلی زیاد بود پمپ درد گرفته بودم کلا هیچی نفهمیدم بعد ۱۰ روزم بخیه هام خوب شد دیگ مراقبت جزئی میخواد بنظرم نقاهت طبیعی و مراقبت از بخیه هاش خیلی سخت تره
من سزارین چون اجباری ام
ولی اگه اجباری ام نبودم
باز انتخابم همین بود چون یه اخلاق گندی دارم دوست ندارم هی یکی بیاد از پایین بهم دست بزنه من با سونو واژینال مشکل دارم چه برسه ادم ایزاد دست بزنه
ولی در هر دو حالت
مامانای عزیز خداقوت💪💪💪
سزارین چون بچه خدای نکرده آسیب نبینه
درد نمیکشی
ولی بازم هرچی خدا بخاد
توکل کن به خدا من میترسیدم خیلی سز شدم
ای خدا گیج شدم
من سزارین اختیاری بودم
کیسه ابم ۳۶ هفته پاره شد میتونستم برم طبیعی ولی سزارین خواستم از اولش
اگه برگردم بازم سز انتخابمه
من پمپ درد نگرفتم فقط شیاف زدم خودم برا خودم
تا بیمارستان بودم درد داشتم ی کوچولو ولی خونه اومدم زود سرپا شدم
از سزارین میترسم همم نمیخوام رو شکمم جای بخیه باشه به نظرم طبیعی بهتره
من من ۹ ساعت درد طبیعی رو کشیدم تهش سزارین شدم و باید بگم سزارین بهترین نوع زایمانه
هر کدوم دکتر گفت برام بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.