۴ پاسخ

عه من فکر میکردم نتم مشکل داره ، پس برا همه باز نمیشد ولی من الان به وای فای وصلم با نت خودم نمیاره چرااااااا.

من ک غصم گرفته بود 😂😂 قرنطینه بودم انگار

مال من با نت ایرانسل اومد همراه از دیشب نمیاد

قط شده بود آنقدر خوابیدم خسته شدم تا وصل شد😂

سوال های مرتبط