۶ پاسخ

چرا نشه من ی روز درمیون صبونه میوم

همه چی میدم تخم مرغ هم از ۷ ماهگی دادم هم نیمرو هم املت هم ابپز

چرا قاطی کردی؟ مگه غذای سفره نمیدی؟؟؟ اگه هر چی تست گرفتی مشکل نداشته، دیگه میتونی همه چی بدی اما بازم بی نمک

یک سال ب بعد همههههه چی میشع داد
هرچی خودت میخوری

فقط باید تست کنی الرژی نده همین
وگرنه محدودیت نداره دیگه

اگه رفلاکس یا آلرژی نداره بده دیگه الان یکسالشه همه چی میشه بدی در صورتی که رفلاکس یا آلرژی نداره

الان دیگه همه چی میتونی بدی هر غذایی که خودتون میخورین

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۱۷ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری