ارههه من هم اغوشی پارچه ای دارم هم اینایی ک مثل کولست
آغوشی پارچه ای تا ۲ ماه خوب بود ک کوچیک بود
الان اغوشی کوله ایه تو خونه و بیرون عالیه
من تو خونه میبندم چو هی راه میرم و کار میکنم توش خوابش میبره
برای بیرونم وقتی میبندم بچمو میزارم روب خودم چندقدم ک راه میرم خوابش میبره
من روروئک گرفتم
منم داغونم
از ۲ماهگی همش ب بغلمه
بذارش زمین هروقت اومد نق بزنه حواسشو با جغجغه ای چیزی پرت کن، عادت میکنه
منم کمرم شکست 😪💔
اغوشی م بغله فرقی نداره .کلا کمر واست نمیمونه .عادت ش بده ب یک چیز دیگه که کمتر بغل کنی .سرگرمی
چیزی
من شنیدم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.