۷ پاسخ

ارههه من هم اغوشی پارچه ای دارم هم اینایی ک مثل کولست
آغوشی پارچه ای تا ۲ ماه خوب بود ک کوچیک بود
الان اغوشی کوله ایه تو خونه و بیرون عالیه
من تو خونه میبندم چو هی راه میرم و کار میکنم توش خوابش میبره
برای بیرونم وقتی میبندم بچمو میزارم روب خودم چندقدم ک راه میرم خوابش میبره

من روروئک گرفتم

منم داغونم
از ۲ماهگی همش ب بغلمه

بذارش زمین هروقت اومد نق بزنه حواسشو با جغجغه ای چیزی پرت کن، عادت میکنه

منم کمرم شکست 😪💔

اغوشی م بغله فرقی نداره .کلا کمر واست نمیمونه .عادت ش بده ب یک چیز دیگه که کمتر بغل کنی .سرگرمی
چیزی

من شنیدم خیلی خوبه‌

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی