۱۱ پاسخ

الهی همتون در پناهدخدا باشید اتفاقی براتون نیوفته😔😔😔

اره بخدادیوونه شدم انقدرعصبی شدم باهمه دعوامیکنم بی صاحب ارتفاعشم خیلی پایینه

وای مگه میزنن تبریزو؟؟ما جلفا هستیم هیچی نی خداروشکر

تهرانم جر داده پدسگ بوم بوم

تهرانم از پریشب سوراخ کرده باز نصفه شب انقدر زده حد نداره

چرا یه جای امن نمیرین

سوال من اینه چرا ول کن تبریز نیستن ! حالا بگیم تهران پابتخته اماچرا تبریز!

خدا مراقب همه مردم کشورمون باشه🌹

خدا پشت و پناهتون باشه دیروز شهر مارو زد من مردم زنده شدم باردارم هستم

چیشده؟

صدای جنگنده رومیشنوی؟🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی