فرزندپروری وارنیش کودک تب

تصویر
۷ پاسخ

منم تولدامسال پسرم خودش گفت خانواده تودعوت کن کلی تدارک دیدم بعدباباش رفت جایی باهم مغازه کارمیکنن بعدهرچقدگفتم خب به بابات میگفتی شام مهمون دارم میرم برمیگردم بعد شام مغازه بعدنیومدبعدش باباش اومداینم نشسته پارکینگ تاخانواده ام برن منم ناراحت شدم جالبه اون قهرکرده ازدیشب بامن أخرزمان شده🥴نه تولدپسرمون اومده نه شام بعداون ناراحته که من چرااعتراض کردم

براش پیام بزن : پرنسس اومدنی کیک تولد یادت نره . 🦦

خدا لعنتشون کنه که هروقت بهشون نیاز داری قهرن!! باز خداروشکر که خودت پول داشتی

اسنپ نداری یدونه کیک سفارش بده

باز باید بگم چقد تو منی🤣
منم تولد ۳ سالگی دخترم خودم بردمش کافه البته با خونواده خودم باباش طبق معمول نیومد
خودم کیک خریدم بادبادک هلیومی برف شادی دود رنگی عروسکاشم بردم اونجا تو فضای باز کلی عکس و فیلم گرفتم خوش گذشت
همه هزینه هاشم خودم دادم هزارتومنشو شوهرم نداد

اهمیت نده بهش
گاها مرد ها برای جلب توجه قهر میکنن

دمت گرم که جور پدرشونم میکشی معمولا مردا تو شرایط کارو کمک خودشونو میرنن به قهر

سوال های مرتبط

مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ سالگی