میدونم گلم سخته عیب نداره به خاطر بچه هات هم شده باهاش بساز همه زن ها مظلوم هستن اما نمیدونم چرا مردا گرگ صفتن بیشترشون به ندرت تعداد کمی ادم خوبی هستن مثله شوهر من فقط اخلاق بدش اینه که داد نزنم به سربچه ها بزنم که حتما طلاقم میده خخخخ
منم دوست داشتم درسمو بخونم یکاری داشته باشم بابام نزاشت گفت جای دور قبول شی نمیزارم منظور از دور خودش حتی یکساعت نباید فاصله داشت با خونمون منم ازدواج کردم خیانت تا دل بخواد بچه دار هم بعد از ۱۵ سال شدم با کلی دارو نه اعصاب مونده نه روان سالمی نه تن سالمی حالا بابام چی مه انتخاب خودش بود من زور نکردم شوهرم که امد خواستگاریم گفت به فامیل نمیدم به ادم پولدار نمیدم نمیزارم جای دور درس بخونی اینا یعنی چی یعنی سوهر کن گورت و گم کن ما فقط امدیم بیوزیم و بریم چه خونه بابا چه شوهر فقط تلیخیش،بیشتره
هر کی یه جور میکشه عزیزم هیچکس زندگیش گل و بلبل و همه چی تموم نیست حتما یه جاش میلنگه به قول ترکا کیم نه بیلیر کیم نع چکیر همه محکوم به زندگیم
چرا همسرت محرومت کرده؟ باهاش حرف بزن
بخاطر همون دوتا وروجک که شده اینده اشونو عین خودت نکن 😔
وسرشون داد نزن چون بزرگترشن متوجه میشن پدرشون کلن مشکل داره ، بعدنگاه به توام کنن ببینن همش بداخلاقی. اینبار دیگه میرن سمت کارهای بد.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.