فرزندپروری کودک دردل ،دل درد تب

تصویر
۷ پاسخ

حالا که گفتی ولی بنظرم با هیچکی دردودل نکن اگر خیلی نیاز داشتی با یه دوست ک خونوادتو نمی‌شناسه دردودل کن

من زنداداشم از تمام مشکلات خانوادگیش ب من میگ

اگه بهش اعتماد داری چه اشکال داره اتفاقا منم با زنداداشم خییییلی راحتم همه چیو پیش هم میگیم واقعا خیلی با درکن

منو خواهر شوهرمم بخ همدیگه میگیم

انشاالله که اهل دل و با معرفت باشه...

هیچوقت با فامیل درد دل نکن

اگه اهل تیکه و کنایه نیست عیب نداره، ولی اگه قبلا ازش دیدی اشتباه کردی ک گفتی

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ سالگی