۱ پاسخ

با بچه میریم پیاده روی
رو‌دورچخه یا ماشین مینشونم و خودم هلش میدم میریم تا پارک
قدم میزنم
به دوستام گاهی زنگ‌میزنم
کتاب میخونم یا صوتی گوش میدم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی