خوشبحالت من مثل چی ازموقع بارداری دنبال غذام فقطططططط غذا میوه واینا خیلی میخورم
منم همین مشکل دارم و خیلی نگران بچم هستم امیدوارم زودتر تموم بشه این حالت تهوع و بی اشتهایی
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
آره عزیزم نگران نباش .بزورم شده یکی دو لقمه بخور.قرص ویتامین ب۶ بخور که حالت بهتر بشه .متوکلو پرامید هم دکتر برا تهوع به من داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.