۴ پاسخ

خوشبحالت من مثل چی ازموقع بارداری دنبال غذام فقطططططط غذا میوه واینا خیلی میخورم

منم همین مشکل دارم و خیلی نگران بچم هستم امیدوارم زودتر تموم بشه این حالت تهوع و بی اشتهایی

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

آره عزیزم نگران نباش .بزورم شده یکی دو لقمه بخور.قرص ویتامین ب۶ بخور که حالت بهتر بشه .متوکلو پرامید هم دکتر برا تهوع به من داده

سوال های مرتبط