۵ پاسخ

تا یک میل

میگن قطره چکانی که دهن بچه میکنید دوباره نکنید تو ش من با قطره چکان میریزم تو قاشق میشمارم تو قاشق میدم بهش که بزاق دهانش نخوره به قطره چکان

یک قطره چکون کامل

نه یه قطره چکان کامل یا 25 قطره بشمر بعدم همینجوری نریزی تو حلق بچه غلیظه خفه میشه با یکم آب بریز تو دارو خوری یا اگه نداری سر شیشه بریز بده

تا خط اخر

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی