۵ پاسخ

والا من دوماه بیشتره مدارک دادم خبری نیس ک نیس. بخزیستی دهک یک تا پنج بعضی شهرا تا ۳

باید بری بهزیستی اونجا بت میگن چ مدرکی میخاد

باید بری بهزیستی ثبت نام کنی

دهک یک تا سه اگر بودجه باشه تا پنج هم میدن
بهزیستی مدارک ببر برات میریزن.خیلی راحته کاری نداره فقط یه حساب رفاه به نام مادر هم میخواد..بازم از بهزیستی شهرتون بپرس

منم نمیدونم نگرفتم

سوال های مرتبط