۷ پاسخ

کنار پنجره بنظرم مناسب نیست

خیلی شیکه

چقد با سلیقه اییی

ماشاالله خیلیم اتاق گل پسرت قشنگه.

خیلی خوشگله

خيلي قشنگه 😍😍

سلام عزیزم تو این شرایط تختش کنار پنجره نباشه بهتره. اگه جای دیگه هم نداری تو تخت نذارش تا این وضعیت تموم بشه .
من که رد دادم سمتمون هر روز صدا میاد تو بغل خودم می‌خوابانم. صدا نزدیک میاد بغلش میکنم میرم یه گوشه امن.

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان مهرسام حیدری مامان مهرسام حیدری ۱ سالگی