۱۰ پاسخ

من یه ماه فقط میکس دادم
بعدش بافت دار
بعدش دیگه غذای سفره
حتی غذای جداعم نمیپزم🤣🤣🤣

منم میکس میدم باز راحته قورت میده😂 ولکن بابا من پسرم الان یازده سالشه تا دو سه سالگی میکس دادم بهش بعد خودش خورد کم کم

🙂🙂🙂🙂من گاهی

من فقط سوپاشو میکس میدم چون همه چی میریزم توش قشنگ میکس میکنم وگرنه اونجوریم میخوره

والا من الان هشت ماهه غذای سفره میدم بهش

من اصلا میکس نمیدم دیگ الان بزرگن میکس شده نباید بدی

من از ۸/۹ماهگی دیگه میکس نکردم همش اوق میزد با پشت قاشق له میکردم و میدادم. تا عادت کرد طول کشید یخورده

من همینطوری که خودمون میخوریم به اونم میدم

عزیزم کمتر میکس کن یک هفته بده
باز کمتر یک هفته
بعد با پشت چنگال کامل له کن یک هفته
بعد کمتر له کن
بعد دیگه عادی بده

الان ک دیگه ماشاالله بزرگ شدن من همونجوری ک خودمون میخوریم ب دخترمم میدم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی